Sunday, November 30, 2008

Aku tak nak gergaji. tapi aku nak mesin rumput sbab aku nak tebas mulut bapak ko.

haihh..

aku rasa kalo la org tua dlm cita Saw mmg wujud kat dunia ni[ke mmg ade..cume ak je x tau]
mmg aku lah peserta pertama diseksa zahir & batin dgn kejam psiko sungguh org tua itu,
sumpah! aku skrang tak leh berenti merungut,
bosannn.that's the word!
nak update blog pun aku rasa aku sendiri baca pun bosan.
tp update jugak sbab blog aku mmg bosan zahirnya kan.

haihhh...

aku rasa aku da mmg kena sampuk ngan hantu bosan kot skrang.hantu bosan yg suka merepek dari kubur Semalau.
tgk, aku dah mula merepek skrang.
dan lagi sadis keadaan skrang ni adlh disbabkan aku tak dpt tgk movie Twilight pun lagi.
Bongek. Bongek.
Asal la Sarikei takda pawagam. Belawai???? aku rasa aku berjanggut dan bulu ketiak Iyba memanjang macam rambut Aishwarya Rai dlm cita Devdas pun belum tentu lagi ada.

haihhh....

p/s:menambahkan lagi perasa kebosanan skrang ni bila aku ingat kan aku kat sini aman, tp kan bila cita tak sedap mcm mee sedap sampai kat telinga aku ni..mmg haihhh la...dahla. kedajalan ko dan keturunan ko sejak 3 tahun lepas gila mencabar keimanan aku.aku tak larat weh. sangat. tak larat dah nak gelak. hahahahahahahahhahaha*sampai ko mati*

0 comments: