Thursday, November 20, 2008

Oh! Lagi sorang semakin tua...

Hmmm...
Aku ada "bapa tiri",
BUKAN!! UKAI!! MAI!!! & A BIG NOO!!!
dia tidak pernah berkahwin, dgn mak saya jauh sekali,
dia "bapak tiri" yg kejam tapi jujur gila. serius tapi baik hati.
okay, cukup! nanti ada org yg terkembang bontot lepas ni.

tp yg penting,

"bapak tiri" yg sentiasa ada semasa susah dan senang.

****************

Pesanan untuk seorang bakal jurutera, BEY;

Sila lihat cermin, nescaya kedut di muka anda semakin bertambah.

Kan?

Selamat Hari Lahir.

Hadiah??

Ih lah.
Special x?
:)

May God Bless U.

p/s: matik kn labik ck bruk bik present. present dun raon tg taman tasek ngah Pow skali. hahaha. sungguh classy.

2 comments:

so, just call me ombak said...

beh,,kenapa ek..gmba kt profile ko tuh laen mcm je muke ko.. cm kurus la :)
btw, happy besday:)

Sean Puff Dyla said...

ghaha.
aku pun pelik.
tetiba gamba ak cam kurus, tetiba cam biasa, gemok.
ghahaha.
burfday??
aku ke??
lambat lagi la burfday aku....
ko terawal wish ni.