Monday, November 3, 2008

Pathetic Cinderella! Am I???


Aku rasa aku cinderella la skrang. *Statement sungguh perasan.*
>.<
Hmmm.
Bukan.Bukan. Bukan.
Bukan sebab aku jumpa putera negara mana ke apa.
Sebab aku ada naik kereta labu pun bukan.
Ke sebab esok aku exam??? Mungkin.
Kalau aku ada mak tiri yg mendera aku jauh sekali.

Ok. Cerita dia macam ni,


Hari tu, aku g sogo. Dalam hati aku nak beli kasut. Hmmm. Kasut! Kalo sape kenal btol aku, mesti tau aku ni mcm allergic shopping kasut. Sejak aku kecik lagi. Tau tak sebab apa?? Sebab kaki aku besar. *wah!soklan sendiri jawab sendiri*. Saiz kaki aku macam tak layak je dengan umur aku. Masa kecik2 dulu la. Sekarang aku rasa saiz kaki aku ok kot. Sesuai ngan umur aku sekarang. Besar! Jadi saiz kaki pun besar. HUHUHU.

Bebalik pada topic,

Aku perlukan kasut sekarang. Sebab aku tak de kasut yg sesuai yg aku boleh bawak masuk dalam dewan peperiksaan. Jadi, aku nekad utk beli lah satu kasut ni. Aku pilih kasut ni sebab kasut ni comel. Lagi pun aku ingat pesanan kawan aku ni.

“Tips membeli barang utk diri sendiri; Pilih lah yg barang comel2. Atleast, org akan puji barang comel sbab diri sendiri tak comel.”

Jadi, tanpa melengahkan masa, aku terus ambik kasut tu. Syok betol aku! Tak terkata. Kasut comel kan, muat pulak tu.

Dipendekkan cerita, hari ni aku balik semula ke cowboy town. Even aku tercampak kat tempat ni, aku masih rasa seronok & tak tension macam selalu. Hmm...ada kasut baru la katakan.

Tapi, beberapa jam tadi, tgh2 aku excited nak bukak box kasut tu, aku tengok.



Hmm. Yup. Ada sebelah je. Musykil. Macam mane aku nak gune kasut sebelah je??? Damn.

Jadi, kesimpulannya, hal ni la yg menyebabkan aku rasa aku cam Cinderella sekarang.
Hmmm. Menunggu putera or whoever yg nak bawak balik lagi sebelah kasut aku.
Logik tak??? Ke tak lansung???

p/s: aku rasa aku ttinggal kasut ni dalam boot keta abg @ kakak aku. Huahauahuahua. Malas nya aku nak pegi Sin City weekends ni. Exam. Kasut. Uwaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Ok. Ok. Drpd aku risau pasal kasut ni, better aku risau apayg aku nak makan lunch pasni. Bai.

2 comments:

aleisA said...

bebeh, gle kelakar citer kasot ko ni! sies wey!. aku gelak guling2. citer cinderella pling best!

Sean Puff Dyla said...

Hmm..
Biar betik.
nway. tq.
:)
tp compare cinderella vS snowhite, ak lg suka snowhite sbab die lg putih.(yg ak imagin la)
hihi.