Friday, October 17, 2008

I need new hairdo.

I really hate my hairstyle rite now,
I despretely needed a new revolution for my so-dull-hairstyle,
So, i’d google-ed some styles and
Perhaps, I can turn my hair maybe into this,


(erkhh. blonde??aku melanau!)


Or like this ;


(aku sgttt suka ni tp aku rasa sbab muka mandy moore ni sedia ada cun mpengaruhi haircut ni nampak sweet)

Or change my hair colour into this;


(Oh! Kalo la rambut aku kaler ni gerenti nenek aku akan announce; u r offcially not my granddaughter anymore! mungkin la~ ke dia mkin syg aku?? belum cuba belum tahu, kan???)

Or get this fringe;


(Yup!aku curik ni drpd myspace En. Hanafi and Yup! This homo sapiens is a boy. So what? Aku tak kesah sbab aku suka sgt fringe begini. Kalo aku ada anak lelaki la kan, aku make sure rambut semua cenggini, hihihi and Aku mention org yg pakai kemeja stripes tu ok. not the person in black kat belakang tu)

or maybe keep it long like this;


(ceh, ni siap ditiup2 angin!haha)

Or make it short and simple just like this;

(How i wishh!wah! mmg tak sedar diri sbab muka akn jadi freakin chubby lepas gunting rambut mcm ni tp aku sgt suka haircut ni, mungkin aku kena kurangkan berat badan dulu la kot)

Or

Or

Or

Or

Or

Or

Or

It’s better for me to start wear this,

What do you think???


Or

I think,
Ur opinion is strictly not required here!
Pfft.

0 comments: